12:02 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت بهداشت

اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر فناوری بلاکچین موافقت اصولی گرفت
نماد برتر- مدیرعامل فرابورس ایران در سومین روز از نمایشگاه ایران ایتکس که اولین نمایشگاه مجازی حوزه فناوری اطلاعات در کشور است، درباره یکی از جدیدترین ظرفیت‌های فرابورس برای تامین مالی حوزه نوآوری و دانش‌بنیان گفت: ما روز گذشته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان بورس از بازار تامین مالی جمعی رونمایی کردیم تا مسیر تجهیز منابع برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه کوتاه‌تر و تسهیل شود.
کرونای انگلیسی سفرهای مردم را محدودتر می‌کند؟
نماد برتر- در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی در کشور گسترش یافته و مسئولان وزارت بهداشت هر روز هشدار جدی‌تری نسبت به آینده می‌دهند، باید دید آیا سفرهای مردم در روزهای پیش‌رو و اسفند ماه محدودتر می‌شود یا اینکه تنها رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در شدت محدودیت‌ها اثرگذار خواهد بود؟
صادرات صابون شرکت های آرایشی و بهداشتی دوباره آزاد شد / علت
نماد برتر- صادرات صابون شرکت های آرایشی و بهداشتی به دلیل حجم زیاد دپوی این محصول ، طبق مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار تا اطلاع ثانوی بلامانع اعلام شد .
اختیار واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی وزارت بهداشت داده شد
نماد برتر- طبق اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، اختیار واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی این وزارتخانه داده شده تا مستقیم یا از طریق شرکت‌های خصوصی اقدام شود .
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم
نماد برتر- در پی هجوم مسافران به کیش و قشم در روزهای اخیر، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که وظایف محوله در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی پروازها انجام شده و اگر اعلام کنند آماده اعمال محدودیت در این زمینه نیز هستیم.
ادعای تمایل ۷۲ درصد مردم ایران به تزریق واکسن ساخت داخل
نماد برتر- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در پیش بینی عجبیبی مدعی شد ۷۲ درصد مردم ایران مایل به تزریق واکسن ساخت داخل هستند و ۴۰ درصد هم به واکسن‌های خارجی اعتمادی ندارند.
تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه به درخواست ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرایی شده و هر پرواز خارجی دیگری را نیز بخواهند تعلیق می‌کنیم.
فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم پذیرفته نیست
نماد برتر- رئیس جمهور تاکید کرد: میزان درآمدهای مالیاتی و یا درآمدهای حاصل از صدور نفت و فراوردها، در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش‏بینی روند اقتصادی کشور در سال آینده به صورت واقع‏بینانه و با تاکید بر توان اقتصادی و استیفای حقوق کشور تنظیم شده است.
سال طلایی بزرگترین صنعت بورس و طرح جامع کنترل قیمت خودرو
نماد برتر- سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه واگذاری ۴۳.۵ هزار میلیارد تومان سهام به سه بانک بورسی و طرح جامع کنترل قیمت خودرو، گفت: سال طلایی صنعت پتروشیمی با بهره برداری از ۱۷ طرح رقم می خورد.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
لحظه به لحظه به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها
نماد برتر- رییس جمهور با اشاره به کارشکنی‌های آمریکایی‌ها برای تهیه واکسن کرونا گفت: اینکه رهبری گفتند تحریم‌ها را بی اثر کنید، لحظه به لحظه دنبال این کار هستیم. هر لحظه پولی وارد کشور و کالایی صادر می‌شود ساعت‌ها برای این کار جنگیدیم.
مشکل خرید واکسن کرونا حل شد
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی از رفع شدن موانع خرید واکسن کرونا خبر داد.
ثبت نام آزمایش نهایی واکسن ایرانی از امروز شروع شد / شرایط علاقمندان
نماد برتر- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از شروع ثبت نام علاقمندان دارای شرایط سنی و جسمی لازم برای آزمایش نهایی واکسن ایرانی خبر داد که از امروز انجام می شود .
شائبه کرونای انگلیسی پرواز ایران به این کشور را لغو کرد
نماد برتر- در شرایطی که اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره شیوع کرونا ویروس انگلیسی منتشر شده است، پروازهای ایران به این کشور به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.